Március 9-11. között a végzősök
kivételével valamennyi osztály egy rendhagyó tanulási formát próbálhatott ki, a
projektet. A projektek közös témája az ”ÉRTÉK” volt. Az egyes osztályok az
alábbi projekteken dolgoztak:
|
Osztály |
A projekt címe |
|
7. HR |
Horvátország kulturális kincseinek felfedezése |
|
7. NY |
Érték az önismeret és társismeret |
|
7. T |
A magyar fizetőeszköz |
|
8. HR |
Érték „a tudás” |
|
8. T |
A középkor értékei |
|
9. A |
A Duna-Ipoly Nemzeti Park természeti kincsei |
|
9. B |
A francia gasztronómia |
|
9. C |
A környék földtani-turisztikai értékei |
|
9. HR |
Földön-vízen-levegőben |
|
9. NY |
Mese-terápia |
|
9. T |
Értékálló történelem: II. Rákóczi Ferenc életének
bemutatása magyar és angol nyelven |
|
10. A |
Tartuffe – érték az alkotás |
|
10. B |
Frankofónia |
|
10. C |
Pályára állítva |
|
10. HR |
Szabadulószoba: magyar tudósok, feltalálók |
|
10. T |
Érték a levegő |
|
11. A |
Március 15, nemzeti ünnepünk (iskolai műsor) |
|
11. B |
Les plus grands Français de l’histoire |
|
11. C |
1.Visita Budapest 2. Matematika a művészetben,
művészet a matematikában |
|
11. HR |
1.Lakóhelyem értékei 2. Kreatív vállalatépítés |
|
11. T |
1.Akadályverseny tervezése 2. Külső tanterem rendbe
tétele |



Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése